mj

mj

بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

شروعی دوباره!

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ب.ظ

 

 

 

                                                                       

 

خب بعد از یک حرکت انتحاری که زدم تمام مطالب وبو (که خیلیم نبودن) پاک کردم...

تصمیم گرفتم یه چند تا مطلب بزارم

این هم به عنوان مطلب شروع وبه که البته قرار بود بعد از کلاس ریاضیم بزارمش ولی انقدر خسته و ناراحت بودم از اینکه خیلی به خودم تو اون درس مطمئن نبودم

که بعدش کاملا یادم رفت میخواستم چیکار کنم و بعد از عوض کردن بک گراند لپتاپم خاموشش کردم :)

و البته بگم سر گذاشتن این کلی با خودم کلنجار رفتم ولی میدونین چیه؟ YOLO 

خب به عنوان شروع برای اینکه یکم بیشتر باهاتون حرف زده باشم 

لطفا اینارو جواب بدین:

1.گروهایی که استن میکنید:

2.بایستون:

3. تایپ شخصیتیتون:

 

 

پ.ن1: لطفا اگه هیتر حتی یه گروه هستید اینجا نیاین چون ما قراره باهم دوست باشیم نه زدن یه سری حرفای بی منطق

پ.ن2: سولو استن هم نباشید (مرسی)

پ.ن3: اگه تایپ شخصیتیتون رو نمیدونید از https://www.16personalities.com/fa اینجا میتونید تست بدید

پ.ن4:این عکس یکم برام آشناست ولی من از گوگل گرفتمش، اگه کس دیگه ای استفادش کرده و دوست نداره من ازش استفاده کنم بگه برش دارم

پ.ن5:اسم و سنتونو نپرسیدم چون شاید یکی مثل من دوست نداشته باشه به اینا جواب بده

 

  • (( mj ))

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی