mj

mj

بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پتانسیل درک!

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

 

                                                    

                                               

 

من هینطور که توی قسمت about me  گفتم جزو 4 تا فندومم که یکیشون فندوم بلینکه و من برای اینکه اخبار راحت تر به دستم برسه تو چند تا چنل تو تلگرام جوین شدم... و چنل بلک پینکش یه چنل جدا واسه ی Q&A داره و دیروز یا امرزو یکی از پیامایی که یکی فرستاده بود و ادمین گذاشته بود تو چنل خوندم و وقتی که اون پیام رو خوندم داشتم درباره این قضیه فکر میکردم:

من خیلی وقت پیش به وبی برخوردم که که پستی داشت برای دورانی که قرار بود ice cream  که همکاری بی پی و سلینا بود بیرون بیاد و پستش درباره این بود که آرمیا برن dynamite رو بازدید بزنن تا رکوردشون شکسته نشه و من هیچ مشکلی با این قضیه نداشتم چون این ذات هر فندومیه که وقتی رکوردی رو به دست میاره سعی بیشتری در نگه داشتنش میکنه اما مشکل من وقتی به وجود اومد که کامنتا رو خوندم : با همکاریشون با لیدی گاگا هیچ گوهی نتونستن بخورن که ... و چند تا هیت دیگه و واقعا داشتم دیوونه میشدم به نطرم متنی که ایشون نوشتن واقعا میخوره به جواب اون پست:

(خیلی پیامش طولانی بود و بخاطر همین من یه خلاصه ای ازش رو میگم)

دختره آرمی بود و اتفاقی به چنل های آنتی بلک پینک برخورده بود و بدون اینکه احساس ناراحتی کنه داشت هیت های بی رحمانه ای که  به لباس باز و بی استعداد بودنشون میدادن رو میخوند

بعد یه مدتی به چنل آنتی بی تی اس برخورد و وقتی اونارو خوند فهمید که چقدر سخته که ببینی چند نفر دارن به کسی که هیچ شناختی ازشون ندارن توهین میکنن و تو هیچی نمیتونی بهشون بگی

و بعد ادامه داد : من با خودم فکر کردم فروش آلبوم فیو من (بی تی اس) چقدره؟ رتبش تو آینتوز چی؟ بازدیداشون چقدره؟ ولی ما... ما داریم فیومون رو استن میکنیم یا رکوردهاشون رو؟

درسته ما شبانه روز تلاش میکنیم که رکوردها دست خودمون باشه ولی به قدری مهمه که دل 4 دختر و 7  پسر و به دنبالش دل میلیون ها فندوم شکسته شه؟

بعدش یه فن مید از you never know دیذم و نظرم عوض شد و فهمیدم چقدر ترسناکه که یه سریا چشم و گوششون رو بستن و نمیخوان بفهمن که تنها کسی که استعداد داره فیو خودشون نیست

و حرف هایی که آخر زد:

از نظر شخص خودم تو این فندوم نباید باشه کسی که به گروهای دیگه هیت میده اگه هیت میدی پس باید این توقع رو هم داشته باشی که به فیو خودمون هیت بدن و توهین کنن این یه چیز واقعا قشنگ و جذاب و هیجان انگیزه که چقدر رقابتا بین دوتا گروه بالاست و یه محرک و اهرمه که سر هر کامبک بیشتر تلاش کنیم تا رکوردا رو پس بگیریم ولی خواهش میکنم هیچ وقت اینو وسیله و دلیل و توجیه هیتتون نکنین باور کنید 4 تا رکورد ارزششو نداره که بخوای به لباس پوشیدن یا صدا و استعداد 4 تا آدم بی گناه گیر بدی

 

بیخیال کیپاپ فمیلی و این مزخرفات خوب باش تا روحت آروم باشه تا انسان باشی و همه از انرژی مثبتت لذت ببرن نه منفی💜 لازم، نیست حتما بلینک باشی یا آرمی باشی و فیو خودتو ببری زیر اتوبوس تا جزو دسته ی هیترا نباشی فقط " انسان" باش و یه ثانیه خودتو بذار جای اون آدمی که داری قضاوتش میکنی کار سختیه؟!

 

 

بعد از این به این فکر کردم که یه شخص چقدر میتونه پتانسیل درکش بالا باشه که با اتفاقاتی که اطرافش میوفته چیزهای جدید یاد بگیره در صورتی که ما وقتی به یک سری آدم میریم و منطقی و روشن توضیح میدیم که نباید هیت بدن باز هم متوجه نمیشن

 

و من این پست رو نزاشتم که دلداری هایی نظیر "هیترن دیگه همه جا هست" بشنوم من این رو به عنوان یه انسان گذاشتم

 

پ.ن:به شدت دلم میخواست میدونستم کی این رو نوشته و اسمشو بزارم پای این پست:)

پ.ن2: ادیت عکسا از من نیست تو پینترست بود

  • (( mj ))

نظرات (۳)

واای وبلاگتون فوق العاده س من همیشه پیگیره مطالبتون هستم چون برام خیلی کاربردیه ممنون ازتون

درضمن یه سایتم من بهتون معرفی کنم که برای شماهم کاربردیه برای خرید گوشی میتونید وارد سایتhttps://mariatell.com/بشید وتوی این گرما خیلی راحت سفارش بدید

 

پاسخ:
ممنونم از نظرت 
حتما سر میزنم

وای چقدر قشنگ گفتههههه ایول به این طرز فکر من خودم ارمیم اما بلینک هم هستم و خب اینجور مواقع بیشتر از یکی که فقط یه طرف فندومه دلم میشکنه T_T

پاسخ:
خداروشکر تنها کسی نیستم که هم آرمیم هم بلینک

فن به تو میگن:)))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی